اعلام حریق در مازندران اعلام حریق در مازندران آتشبان

فروش سیستم اعلام حریق در مازندران

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

فروش سیستم اعلام حریق در مازندران

مجموعه ایی از دتکنور دود، حرارت، شعله و گاز یک سیستم اعلام حریق را تشکیل می دهد.سیستم علام حریق مجموعه ایی از به هم پیوستن این تجهیزات است که برای تشخیص علائم حریق و آتش سوزی و هشدار دادن از طریق فلاشر های نوری و آژیرها می باشد.

 سیستم اعلام حریق میتواند در پیشگیری خطرات و آتش سوزی ها نیز بسیار موثر باشد و جلوی آسیب های مالی و جانی را بگیرد به طوری که از این سیستم در بسیاری از اماکن عمومی، مسکونی و صنعتی استفاده می شود.این سیستم با به صدا در آوردن آژیرها و فلاشر های نور به ساکنین ساختمان ها خطر اتش سوزی را اطلاع می دهد تا خسارت های ناشی از حریق به حداقل برسد.

سیستم های اعلام حریق با تشخیص دادن منوکسید کربن موجود در آتش و سایر و سایر مشخصات خطر، شرایط اضطراری را تشخیص داده و سیستم های نوری و صوتی را برای اعلام خطر به کار می اندازد.

طراحی سیستم اعلام حریق

هشدار ها و سیستم های صوتی اعلام حریق می توانند به صورت شستی اعلام حریق در نقاط مخصوص فعال سازی اعلام حریق به صورت دستی فال گردند و یا این هشدار ها می توانند به صورت اتوماتیک توسط دتکتور های حرارتی و یا دتکتور های دودی نیز فعال شوند.هشدارها، زنگ های موتور دار یا بوق های قابل نصب بر روی دیوار هستند که هشدار و پیام های صوتی جهت تخلیه محل خطر را می دهند.همچنین سیستم های اعلام حریق، هشدار های صوتی به منظور عدم استفاده از آسانسور را پخش می کنند.

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت های فروش سیستم اعلام حریق در مازندران با کارشناسان مجرب شرکت آتشبان تماس حاصل فرمایید.

 اجزاءاصلی تشکیل دهنده سیستم اعلام حریق

1.کنترل پنل اعلام حریق: این قسمت در واقع مرکز سیستم اعلام حریق به شمار می رود که بر روی ورودی و خروجی سیستم نظارت دارد و بر اساس آن اطلاعات را منتقل می کند.به است واحد، واحد کنترل اعلام حریق می گویند.

2.دستگاه های شروع کننده سیستم اعلام حریق: این قست به عنوان واحد کنترل اعلام حریق عمل می کند که می تواند به طور اتوماتیک و یا دستی فعال شود.

3.منبع اولیه (اصلی) تغذیه سیستم اعلام حریق: منبع تغذیه اصلی اغلب منبع تغذیه 120 الی 240 ولتی می باشد که بدون کلید است و با جریان متناوب برق تامین می شود.

4.منبع تغذیه ثانویه(پشتیبان): این واحد اغلب شامل یک عدد باتری اسیدی است ویا می تواند از منابع تغذیه دیگری همچون انواع ژنراتور ها باشد.در هر زمان که منبع تغذیه اصلی دچار مشکل شود این واحد مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین این باتری ها می توانند در پایین کنترل پنل و یا در بیرون از آن در جعبه مخصوص باتری قرار بگیرند.

5.رابط های ایمنی ساختمان: این رابط ها به سیستم اعلا حریق اجازه می دهند که جنبه هایی مانند گسترش دود، جریان هوا، کنترل فرایند و حمل انسان ها را کنترل کرده تا ساختمان را در مقابل آتش آماده کند.

شما می توانید جهت مشاوره رایگان درباره فروش سیستم اعلام حریق در مازندران و همچنین استعلام قیمت انواع اعلام حریق با کارشناسان مجرب شرکت آتشبان تماس حاصل نمایید.

 

 

 

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Web Analytics